Redan insatta ...

Mio och jag skulle på gympa, tog med följe med en väns dotter som varit här och lekt. Gick lite framför dem och hade ett leende på läpparna under promenaden.

A: Oh my good, oh my good .....
M: Jag tycker....
Här kommer mina tankar in, tror han kommer säga att han gillade Saade, Denny eller Swingfly i lördags på melodifestivalen men istället fortsätter han..
M: ... att Zlatan är bäst!
A: Vem är Zlatan?
M: Zlatan Ibrahimovic!!
M: Han är bäst på fotboll!
A:  Jag håller på Färjestad
M: I hockey jaaaa, men i fotboll då är Zlatan bäst.
A: Ja men jag håller på Färjestad

Hahaha jag hade ett brett leende på läpparna under deras djupa dissusion, mycket tankar och funderingar och ställningstagande redan.

Tidigare under promenaden så diskuterade de varför snön smälte, att de va soligt och att det va vår för att det heter så MARS. Hahhah man skulle allt vilja kolla in i deras hjärnor bland alla funderingar ibland.

Nope, dax att sussa. Vääldigt trött i ögat idag, fattar inte varför. Kan va för alla järn i elden...
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: wero

Hahahahaaa va söta dom är! <3

2011-03-17 @ 10:52:12
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0