♥ GULDBREV ♥

Som ni redan vet så är jag ju med i Buzzador och för nån veckan sen så anmälde jag intresse för Guldbrev som jag skrev om.

Har ju redan berätta för flera av er om min upplevelse med GULDBREV.
Fick hem ett brev från dem med all info i.
Papper att fylla i.
Plastpåse att lägga sakerna i.
Kuvert att lägga plastpåsen i.
Färdig frankerat och klart för inlämning.
Bara att följa instruktionerna, går inte att misslyckas.
Lämna in på postkontor, INTE brevlåda!!

Fick mitt brev i lådan på måndag.
Fyllde i allt och skickade samma dag.
Fick sms notis om mitt värde vid lunch på tisdag!! Dagen efter det att jag skickat in det.
Lämnade kontonr och inom 24 timmar så satt pengarna på kontot!
Kan det bli lättar???
Som grädde på moset så var det ju en bra slant som vi fick.
De har prisgaranti dessutom. Hittar du någon annan som har ett bättre pris så betalar de mellanskillnaden. Alla tiders det, om det skulle vara så.

Ja, nu blir det till att kolla alla lådor här hemma igen med ev. glömda och gömda skatter.

Kram Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0