Tranbär, mandel, choklad, hasselnöt ...

... rabblar smaksättningarna i huvudet efter 8 timmar och ca 500 serveringar. Har idag gjort min första dag på nya jobbet och kan bara säga att det gick superbra, jag är iallafall nöjd och kunderna verkade oxså vara det.
Idag har jag serverat smakprover från Wasas nyheter Crips & cereals och crisp & fruit. Det första är en "bar" med nötter, frön och bär, finns i 3 olika smaker och kan väl sammanfatta det hela med att en av smakerna var en klar vinnare. Tranbär och mandel, den sålde jag slut på! På en stark andra plats kom choklad och hasselnötter och på tredje plats kom äpple och kanel. Ett bra alternativ som mellanmål, lätt att han med i skötväskan, handväskan, bilen, golfbagen, skolväskan.....

Det andra smakprovet var en bägare med en fruktkompott med flinogr i locket och en liten sked med i förpackningen. Ett bra alternativ till barnen när de ska ut med skolan, till stranden, utflykten, bilen, båten och i handväskan. Tre smaker där oxså, blåbär och hallon, äpple och päron, banan och persika. Väldigt blandade kommentarer kring dessa.

Ja, en bra dag som sagt trots att det känns i kroppen att jag inte suttin ner sen 8 i morse till 19 ikväll.
Håller tummarna för att de ringer och bokar in mej snart igen.

Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

men vilka kul grejjer:) när du sa wasa tänkte jag direkt på knäckebröd, och det kändes lite trist så länge ha ha ha..

men detta var ju nice. hoppas du får fler jobb nu då:)

kram!

2011-05-27 @ 07:02:08
Postat av: lillemor

men vilka kul grejjer:) när du sa wasa tänkte jag direkt på knäckebröd, och det kändes lite trist så länge ha ha ha..

men detta var ju nice. hoppas du får fler jobb nu då:)

kram!

2011-05-27 @ 07:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0