Utmaning!

Oj har fått en utmaning från www.misswero.blogg.se
Länka till den man får utmaningen från, fullborda de fem meningarna och skicka vidare.

1) När ingen ser mej eller hör mej - Sjunger och dansar jag. Just nu är det zumbalåtar och Zumba steg. Hahhah                                                             stackars grannar.
2) Jag går aldrig hemifrån utan - mobilen, nycklar och lypsyl.
3) Min blogg heter som den heter för att - För att mitt liv innehåller minst sagt många M

4) Om jag vågade skulle jag - säga ifrån, sätta stopp och få ett slut på/i en relation som är en energitjuv.

5) Om 10 år kommer jag att - Driva min egna köksbutik.
Skickar vidare till Lillemor, Louice, Jessica J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0